2013.04.10. 17:42

8 komment

Második nap

nikita

Címkék: böjt

Április 5-én megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, ami megváltoztatta az életemet. Eldöntöttem, hogy első célként 10 napig saját magam által préselt zöldség és gyümülcsleveket fogok inni. Ha ez sikerül és még jól leszek, akkor 30 napig folytatom, ha még mindig egyben vagyok, akkor 60 nap lesz a végcél. 

Kezdjük azzal hogy hónapok óta egy bioaltatóval tudok aludni 8 órát egyhuzamban, anélkül 4 órát. Tegnap éjjel nem vettem be, de ma mégis az órára ébredtem 08.30-kor, ami 7 óra alvást jelentett. Úgy látszik pozitív eredménnyel jár alvás tekintetben, ha elhagyom a kávét. Másik új reggeli tünet volt, hogy az első vizeletemnek kellemetlen szaga volt. Csalhatatlan jele annak, hogy megindult a méregtelenítés a második napon.

Ma reggel almát és sárgarépát préseltem, citromlevet facsartam a tetejére, beleraktam a Starbucksban vett (4000 Ft) termoszomba és elbuszoztam a HVG-be egy tárgyalásra. A kedves kávékínálást elhárítottam egy van gyümölcslevem válasszal, majd tartottam a partnereimnek egy kis összefoglalót a léböjtkúrámról. Tisztelettel vegyes rettenettel tekintettek reám :-)

Utána a Lehel Piacra mentem, ahol még sohasem jártam. Hát van ott kérem minden. Szemlélődés közben a pékárustól, sajtboltostól, cukrászdából, kávézóból kiszivárgó illatok szó szerint elmámorítottak. Vettem fekete retket, sárgarépát, citromot, almát, brokkolit, retket. Utána hazajöttem. Továbbra sem vagyok éhes, de gyengének érzem magam.  

Photo1 (39).jpg

Kora délután 1 óriási uborkát, 1 zöldalmát, 1 fekete retket, 1 retket, 4 sárgarépát préseltem le. Ebből kb 8 dl lé lett. Mindenképpe ihatóbb íze lett, mint a tegnapi kreálmányomnak, de amit kortyolgatás közben nehéz volt megszokni, az a fekete reteknek igen erőteljes íz kisugárzása. 

Mára a fejfájás teljesen elmúlt és remélem nem is tér vissza. Este elmegyek spinning órára, kiváncsi vagyok mennyire fogom bírni. Update: nem mentem spinning órára. 

Fogyás: 1.2 kg

Hangulat: oké

Fizikum: fejfájás zéró, általános gyengeség, lassabb gyaloglás az utcán a megszokottnál, kissé belassult mozdulatok itthon. 

Szellemi teljesítmény: normális

energiaszint: 5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr495215099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.11. 07:34:06

^^
kivi leszek
ne hagyd abba... legalább a tudósítást...

annyit hozzá, hogy érdemesebb reggel több gyümölcsöt, este több zöld levelest fogyasztani, még turmixban is

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.11. 07:35:29

és jó lenne előtte... közben... utána fotó is!... **

Haibane 2013.04.11. 12:39:21

"Úgy látszik pozitív eredménnyel jár alvás tekintetben, ha elhagyom a kávét."

en.wikipedia.org/wiki/Caffeine

Hajrá

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.04.11. 12:42:10

@wmiki: igen, én is gondoltam rá, h kevés ez a másfél liter, amit megiszok. Délelőtt mindig gyümölcslevet iszom, déluténtól zöldséglevet. Teát és vizet iszom még hozzá.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.11. 16:45:43

még egy dolog, nem tudom a filmben van-e róla szó, de nekem van egy ismerősöm, aki szokott böjtölni, úgy 10-20 napokat (bár amit te csinálsz, az nem az), és szerinte (is) ilyenkor az egyik legfontosabb, ha nem akarsz még betegebb lenni, és nem akarod, hogy a tested a lerakodott méreganyagokat kezdje el benned emészteni, és rohasztani az a rendszeres (máj-, de még inkább:)bélmosás

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.13. 18:17:58

@nikita: ;) akkor jó, mert így nincs szükséged a macerás béltisztításra, mint azoknak, akik úgyis mindennap tömik a végbelüket mérgekkel ^^
süti beállítások módosítása