2013.04.16. 12:25

2 komment

Hetedik nap

nikita

Címkék: böjt

Lelkileg a mélyponton voltam. Biztos lehet ezt sokáig csinálni? Árt vagy hasznos? A film és a honlapján olvasott információk alapján hasznos az akár 60 napos böjt is. Közben olvastam néhány értelmes ellenző hozzászólást is a ötödik napi poszt kommentcunamijából, ami szintén hatással volt rám. 

Közben arra jutottam, hog addig csinálom, amíg jól érzem magamat tőle. Mostantól a gyümölcs és zöldséglevekbe belekeverem a sűrűjét is a centrifugagép tartájából. Nem az egészet, csak hogy iható hígságú legyen még. 

Vettem ismét zöldségeket, és mindenféle pelyheket a bioboltban és a Jászai Mari téren. Vettem fagyasztott homoktövist a Nyugati pályaudvarnál az Arbat orosz boltban. A valami vásárolgatás kezd a napi rutinná válni.

Felhívtam egy buddhista srácot, aki évente böjtöl csak vízzel vagy teával 12 napig. Szerinte az enyém a nehezebb, mert nem áll le az emésztés, kap folyamatosna táplálékot. Én nem birnám ki egy napig se csak vízzel. Ő a spirituális hatása miatt csinálja. 

Nem mértem magam, nem is érdemes most, mert menstruálok. Valószínű ez hozzájárul a hangulatváltozásaimhoz és a lelki mélyponthoz is. Ma vegyes gyümölcs-zöldséglé nap volt. A rostjaival. Lefekvéskor ettem egy kis bio mandulát. Ja és elszívtam 2 szál cigarettát, amit találtam a lakásban. Az nem igazán méregtelenítő. 

Az biztos, hogy nem fog menni 60 napig. Leginkább azért, mert ez a böjt teszi ki az egész napomat és koncentrálnom kéne a a munkámra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr685229405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2013.04.16. 13:18:02

Na, ez a teljes következetlenség: ott van a cigi (bár tegnap ajánlottam, de nem gondoltam, hogy bekövetkezik).

Szerinted az mennyire tesz jót a szervezetednek, amely ellen a tested kézzel-lábbal tiltakozik?

Hagyd a picsába az egészet. Értelmetlen, lélek- és testromboló dolog ez, nagyon bánni fogod később.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.04.16. 17:53:53

indexes segédsenkik véleménye alapján hozol döntéseket?
belinkelnéd az értelmes kommenteket, mert én ott egyet sem láttam (a sajátomén kívül **)
süti beállítások módosítása