2013.04.08. 21:22

Szólj hozzá!

60 napig csak zöldség és gyümölcsleveket iszom és semmi mást. Start!

nikita

Címkék: böjt csodaszer

Pénteken megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, ami röviden arról szól, hogy egy ausztrál negyvenes immuntúlműködés betegségben szenvedő fickó, akin sem az orvosok, sem a természetgyógyászok nem tudtak segíteni, komoly elhatározásra jut életmódváltoztatás tekintetében. Kétségbe van esve, gyógyszereket szed a tüneteire és eléggé el is van hízva, kb. 50 kg felesleg terül el körbe főleg a hasán. Kitalálja, hogy 60 napig kizárólag gyümölcscentrifugával préselt zöldségleveket és gyümölcsleveket fog inni. Nem eszik semmi mást, csak vizet iszik mellette. 30 napig New Yorkban van, másik 30 nap átutazza az Egyesült Államokat, és közben présel és présel a kocsija csomagtartójából. Különféle embereket interjúvol meg az ucán az életmódjukról. A böjt alatt 42 kg-ot fogy le, a betegsége elmúlik, és minden nap aktívan sportoló ember válik belőle. Nem akarok minden részletet elspoilerezni, a film elképesztő, megnéztem és megváltoztatta az életemet. 

Megint meghíztam, de valami elképesztő módon. Kerek 15 kg felesleg van rajtam. Ismét. Május óta, azaz közel egy év alatt 12 kg-ot sikerült híznom azzal, hogy a heti 9 óra sportolásból heti egy óra pingpong maradt, Valamint esténként kissé sok cider fogyott, ami plusz extra 1000 kalóriát jelentett majdnem minden nap.. 3 hete no alkohol, és ismét edzeni járok heti 4-5 alkalommal. Spinning és torna. 

Valamint 4 éve fenn áll egy hormonproblémás valamim, amit még nem vizsgáltattam ki teljesen, csak annyit tudok, h a tesztoszteronszintem kicsit magasabb, mint kéne. Ez sajnos pattanásokat okoz a bőrömön, miközben a tizenéves koromat miteszerek nélkül vészeltem át. Csodálatosan szép bőröm volt, ennek kb 4 éve vége. Abban bízok, hogy ezzel a böjttel a hormonszintem visszaáll a normális kerékvágásba. 

A fentiekből könnyen érthető, hogy igen könnyen fogékony vagyok minden egészséges csoda módszerre. Szombaton megvettem a gyümölcs centrifugát. Hétvégén bevásároltam zöldségekből és gyümölcsökből, és időnként préseltem 1-2 pohárnyi gyümölcs vagy zöldséglevet, De egész nap "normális" módon ettem.

Ma reggelire még sajtos quesadillas-t készítettem és mellé paranyica sajtot ettem. Napközben lecsúszott egy 4 dl szója tejes latte macchiato a Starbucksban és délután egy fahéjas tekercs. Hazaértem és nekiláttam dzsúszolni. Káposztát, répát, kígyóuborkát, almát, zellert, valeriánát toltam le a gépen, a végén belecsavartam némi citromlevet. Felkevertem, 8 dl lett belőle. Ez elég lesz ma estére és holnap tízóraira. Tippeket, ötleteket a film honlapjáról veszek.

A reggeleket egy pohár forró vízzel kel indítani citromlével. Később jöhet a gyümölcslé, déltől már csak a zöldséglé, majd lefekvés előtt egy pohár herba tea szintén citrom lével. Napi 1 liter zöldség és gyümölcslevet minimum meg kell inni. A film szerint az első 4-5 nap nagyon nehéz, mert méregtelenít a szervezet, ürül ki a testemből a méreg. Fejfájás, álmosság stb. 10 napos neera kúrát már sokszor csináltam. Első lépésben az a cél, hogy menjen most is a 10 nap, ha sikerül és érzek elég erőt, akkor folytatom tovább 30 napig és ha még mindig nem akarom abbahagyni, akkor jöhet a 60 napos böjt. 

Nézzétek meg a filmet!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr805212370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása