2013.05.04. 18:01

2 komment

Gilda Max Óbuda Gate - ahol újságírónak kell lennem, hogy kiszolgáljanak

nikita

Címkék: edzőterem fitness spinning hot iron

A SminkIMake Up blog szerzőjével meglátogogattuk a Gilda Max Zsigmond téri edzőtermét, hogy kipróbáljuk a spinning és hot iron órájukat. Még soha egy Gilda Maxban sem voltam, de sokat hallottam róluk, így kiváncsian vártam a fejleményeket.

20 perccel érkeztünk a kezdés előtt. Két huszonéves lány állt a pultban. Megvettük a jegyeinket, először csak a spinning órára, mert nem tudtuk előre, hogy bírni fogjuk e a következő órát. Kaptunk egy belépőjegyet és egy ticketet, amit a tanárnak kell odaadni. A barátnőm nem kapott ticketet. A lányok ezt nem mondták el nekünk, hogy mit csináljunk a két jeggyel, magamtól következtettem ki. Fizetés előtt kértem két nagy ásványvizet, amire az volt a válasz, hogy nincs csak kicsi. Nem tudom mire vélni, hogy egy magára is valamit adó fitness teremmel hogyan történhet meg, hogy nem tartanak másfél literes ásványvizet. Ha aznap kifogyott a készletük akkor miért nem rendelnek azonnali szállítással újat vagy akár maguk mennek el vásárolni valahova?

01premium.jpg

Vettem egy kicsit és kértem törülközőt is. A kislány közölte, hogy nincs törülköző. Kérdezem mikor lesz? Fél óra múlva kb. Mire én: De akkor már tart az óránk, megtennéd, hogy behozod utánunk? Mire a válasz úgy, hogy az arca közben egy pillanatra sem változik meg: Nem hozom. Kérdezem - Miért? Tilos behozni? Mire a csaj gúnyosan: - Igen, tilos. Nem indokolja hogy miért tilos, nem ajánlja fel, hogy egy kollégáját majd beküldi a törülközőkkel. 

15 éve és számtalan fitness terem kipróbálása után meglepődtem a reakción. Bementünk átöltözni, és kiültünk várakozni az előtérbe. Nagyon felbosszantott a törülköző ügy, így kértem a lányokat, hogy a terem vezetőjét hívják ki. Nincs itt, jött a válasz. Ez a pofátlan szembe hazudás még több ellenszenvett ébresztett a hely iránt. Vagy igazat mondtak és komolyan megtörténhet, hogy a termet a tulajdonosok otthagyják a két recepciós kislányra és egy felelős személy sem tartózkodik a helyszínen?

Visszaültem a barátnőmhöz és várakoztunk tovább. Azt megjegyezném, hogy ugyan elmondtuk a lányoknak, hogy most vagyunk itt először, mégsem kaptunk tájékoztatást, hogy hol van az öltöző és hol a terem. Visszamentem a lányokhoz és közöltem velük, hogy újságíró vagyok és épp tesztelem a helszínt, szóval jobb lesz ha mégis megoldja, - a tiltás ellenére - hogy behozhassa a törülközőket a terembe. Ekkor jelentkezett az arcán egy meglepődött és kissé ijedt arckifejezés.

Közben találkoztam a volt jóga oktatómmal, akinek elmeséltem a két lány nem túl magas teljesítőképességi szintjét, amire egy percen belül szerzett nekünk egyet. Érdekes, hirtelen lett törülköző. 15 perc késéssel realizáltuk, hogy az óránk elkezdődött és hova kell mennünk. Nem jött ki senki a 6 órás óráról. Ezen már csak rnevetni tudtunk. 

Az óra nem hagyományos spinning óra volt, hanem spinracing. Ez annyit tesz, hogy a tekerés közben előre hátra hajolgatunk a kormány felett, valamint néha van némi kargyakorlat is. Én ezt nem tartom túl jó megoldásnak, így maradtam a sima spinning tekerésnél nem a kormányra hajolgatva. A spinning óra fénypontja az volt, hogy az előttem lévő sorban tekert egy csodálatos testű fiú, arcara is helyes volt, kb. 25 éves lehetett. Nem igazán láttam még ilyen tökéletes férfitestet élőben. Az óra alatt főképp a pompás combjait és a fenekét néztem, na meg a hátát, meg a karját. Ezért mondjuk megérné bérletet venni :-)

Óra közben megérkezett az egyik recepciós egy halom törülközővel a kezében és letette valamelyik szabad biciklire. Óra végén kijöttünk a teremből. Én leadtam a ticketet az edzőnek, a make up blogos lány nem adott le semmit. Nem is kérték tőle el. 

o7_nagy_20110411130449.jpg

Gyorsan átcseréltük a cipőnket és vettünk jegyeket és kis ásványvizeket a következő órára is. Itt már mindketten kaptunk ticketet. Pakolás közben itt is örömmel ismertem fel a volt hot iron oktatómat. Egy percet beszéltünk, majd elkezdődött az óra a szokásos kiváló színvonalon. Kérdeztem tőle, hogy nem kell itt jegyet leadni az oktatónak? Mire ő, ja de, kéne. Odaadtuk neki. A terem kellemesen tágas a megfelelő hőmérséklettel és szellőztetéssel. 12-en is kényelmesen elfértünk benne az eszközeinkkel együtt. 

Megjegyzem, ha valaki dupla órára érkezik, de csak egy órára fizet, nyugodtan megteheti, mert semmilyen ellenőrzés nincs. Nekem nem szokásom senkit sem meglopni, csak hát "kreatív" a magyar ember. 

A terem 24 órában nyitva van. Ez mindenképp nagyon pozitív érv, ha valaki bérletet szeretne vásárolni valahol. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr665280570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ThufirHawat 2013.05.09. 15:21:49

1.: Megértem, hogy (jogosan) elvársz némi szolgáltatást a pénzedért.
2.: Ha tényleg a köz érdekében akarsz tesztelni valamit, akkor nem feded fel magad, mivel onnantól nem azt kapod, amit más.
3.: Ha úgy beszéltél a lányokkal, ahogy írsz róluk, én még lehet, hogy pofán is vágtalak volna a helyükben.
4.: Ez az egész cikk többet árul el rólad, mint a helyről.
5.: Jó időben mi a francnak vesződsz fitness termekkel? Vegyél egy pár futócipót és/vagy egy bringát, és nyomás ki a szabadba. Heti hat nap fuss egy órát, egy kicsivel egyél kevesebbet mint szoktál és az ősz végére kicsi, formás, izmos segged lesz és futó tested.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.09. 15:30:36

@ThufirHawat:
2. Jól látod, ha tesztelni akartam volna a helyet, akkor nem fedem fel magam. hanem írok egy még esúlytóbb posztot róluk. De a törülközőre jobban szükségem volt.
3. LOL. :-) ja, össze lehet verekedni, de valszeg nem kell a helynek, hogy bepereljék őket. Valamint a lányok viselkedése volt pofánvágni való, de a verekedéshez nekem több inger kell ennél, látom neked nagyon kevés elég ehhez. Erőszakos ember lehetsz, ha az erőszak jut eszedbe elsőre.
4. Jah, a spinning óra és a hot iron óráról nem írtam egy hosszabb elemzést, mert már korábban megtettem.
5. Egyetértek veled, de sajnos Londonban maradt a futócipőm és júniusig nem is kapom vissza. Bicajozni viszont szoktam kinn is. De a spinning óra teljesne más, mint a kinti bicajozás. szeretem. és a hot iron órát is.
süti beállítások módosítása