2013.04.14. 20:07

3 komment

Hatodik nap

nikita

Címkék: böjt

Photo1 (46).jpgÁprilis 5-én megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, ami megváltoztatta az életemet. Eldöntöttem, hogy első célként 10 napig saját magam által préselt zöldség és gyümülcsleveket fogok inni. Ha ez sikerül és még jól leszek, akkor 30 napig folytatom, ha még mindig egyben vagyok, akkor 60 nap lesz a végcél. 

A 8 dl májtisztító italt reggel már könnyen ittam meg. Az utána készített gyümölcslé is pompás lett: 2 répa, 2 körte, 5 alma, 1 mangó, 1 teljes ananász. Délutáni zöldséglé: 1 retek, 1 marék spenót, 4 répa, 1 alma, 1 jégsaláta.

Ma voltam spinning órán, amit nagyon jól bírtam. Nem vettem be előtte L-Carnitint és nem ittam utána fehérje turmixot. Méregtelenítés alatt ezeket sem lehet.  Az infra szauna is nagyon jól esett utána. Az 1 liter szűrt vízzel felhigított zöldséglé hamar elfogyott, a gyümölcslé holnapra is elég lesz.

Leturmixoltam 3 répát, egy szelet céklát és egy marék spenótot fél liter vízzel. Nem árt a rost is edzés után. Iható hígságú, de nagyon vízízű lett. Fél pohárral megittam belőle, a többi ment a wc-be. Holnap megpróbálom a gyümölcsöt leturmixolni, talán az ihatóbb lesz. 

Ma estére már csak tea. 

Fogyás: 0,2 kg tegnaptól. A kezdéstől 2,7 kg

Fizikum: a spinning óra nagyon könnyen ment

energiaszint: 8.5/10

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr825222064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása