2013.07.17. 06:55

Szólj hozzá!

Gilda Max Óbuda másodszor és sokadszor

nikita

Címkék: fitness

Májusban kipróbáltam a Gilda max Óbuda termét, és nem voltak pozitív tapasztalataim, amiről írtam egy posztot is. Június közepén lejárt a Klub Koronában a bérletem és venni szerettem volna egy újat, de úgy átvariálták a bérlet konstrukciókat, hogyha heti 4-5 alkalommal (maximum havonta 18 alkalommal) mennék hozzájuk spinning és egyéb tornaórákra, akkor havonta 27 500 Ft-ba kerülne a bérlet a korábbi 17 000 Ft helyett. Ez így nem érte meg. Visszamentem hát a Gilda Óbudába és kértem egy kombinált havibérletet 20 000 Ft-ért, ami 35 napig érvényes, minden nap lehet menni vele, de csak naponta 1 tornaórára és a fitness terembe. 

o7_nagy_20110411130449.jpg

Most az ötödik hete járok hozzájuk hetente 4-5 alkalommal, csütörtökön jár le a bérletem és meg fogom újítani. Hogy miért?

Előnyei:

  • Két teremben zajlanak a tornaórák reggelente és délutánonként 17.00-től 21.00 óráig minden nap 3-4 különféle óratípus, szombat kivételével. Engem innen a hot iron és a pilates érdekel, a hot iron majdnem minden nap van. Pilates heti kettő. 
  • A spinning teremben napi két edzés van minden nap szombat kivételével. Spinracing óra van igazából, ami a kar edzésével is jár, én ezt nem igazán szeretem, így csak simán kiállva tekerek egyenes háttal, amíg a többiek hajolgatnak. 
  • Három állandó recepciós dolgozik, ebből az egyik lánynak a szarkasztikus humorát nagyon birom. Szeretem ha ő dolgozik, amikor megyek. Egszer a teremből távozóban úgy köszönt el tőlem, hogy holnap találkozunk. Mosolyogva mentem ki, mert valahogy inspirálóan hatott rám. 
  • Óriási nagy az öltöző, nincs olyan, hogy nyomorgás lenne. Kényelmesen szét lehet pakolni a cuccaimat a padon, senkit nem fogok vele zavarni. 
  • Sok zuhanyzó, WC és mosdókagyló van a női mosdóban, emiatt sohasem kell egyik helységre sem várni. 
  • Megfelelő mennyiségű kardio gép van, én ebből az ellipszis trénert (nem igazán ez, lépcsőzésre hasonlít, a térdet emelgeted vele, de nem tudom mi a neve) és a futópadot használom. Még soha egyik gépre sem kellett várnom. 
  • 24 órában nyitva van a terem, ha egyszer megőrülnék és éjszaka akarnék edzeni, akkor megtehetem. 

Hátrányai:

  • Nincs elég törülköző, mert mindig kifogy, és ha van is, az is mini. Azaz vinni kell magammal nagy törülközőt, az elején bosszantott, de már hozzászoktam. 
  • Nem adnak a szaunához lepedőt, ehhez külön kell vinni egy óriástörülközőt, ha kényelmesen akarok benne lefeküdni, mozogni. 
  • Gyakran nincs (elfogy, nem rendelnek eleget) másfél literes ásványvíz, így az árban gazdaságtalan fél literesből kell többet venni. (270 Ft a nagy, 170 Ft a kicsi)
  • A hot iron órák közben a tanárok nem javítják a hibás testartást vagy mozdulatot. Ez nagy hiba. Pilates órára csak tervezek menni, de remélem ott majd segítenek, mert olyan órán még sohasem voltam. 

Én nem tudom hogy alakult ez ki, de Budapest összes modellje ide járhat edzeni, női és férfi egyaránt, mert a csajok és pasik 80 százaléka szó szerint tökéletes testtel rendelkezik. Motiváló ilyen emberek között edzeni. 

Öt hét alatt 2 kg-ot fogytam, étkezésen nem módosítottam, még hátravan 13 kg :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr495408967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása