2013.04.11. 16:17

Szólj hozzá!

Harmadik nap

nikita

Címkék: böjt

Április 5-én megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, ami megváltoztatta az életemet. Eldöntöttem, hogy első célként 10 napig saját magam által préselt zöldség és gyümülcsleveket fogok inni. Ha ez sikerül és még jól leszek, akkor 30 napig folytatom, ha még mindig egyben vagyok, akkor 60 nap lesz a végcél. 

Amit már most élvezek ebben a böjtben, hogy ma reggel úgy ébredtem, mintha valaki közvetlen ébredés előtt belémöntött volna egy kávét. Friss voltam és élénk. Az elmúlt 10 évben minimum egy óra bebootlási idő kell nekem, hogy magamhoz térjek, és addig nem is leszek teljesen magamnál, amíg meg nem ittam a kávémat. Elmondhatjuk, hogy a kávéfüggőségről 3 nap alatt le lehet szokni. 

A ma reggeli menüm 3 teljes körszelet ananász, 3 alma, 2 kisebb répa, fél uborka. Ezt szintén a buszmegállóban várakozva fogyott el.

photo (4).JPG

Egy konferenciára mentem ma, ebédre 4 dl facsart narancslevet rendeltem. Az uzsonnámat is magammal vittem: Délutáni 1 marék spenót, egy fél fej brokkoli, 1 alma,  3 répa, 3 levél jégkáposzta, fél padlizsán, a végére persze citrom leve. 

Photo1 (40).jpg

A legnehezebb a napi rutin megtörése. Két megbeszélés közben vannak standart helyeim, ahova MINDIG beugrok, ha arra járok. Ez a mai konferencia az Akváriumban van, egy "normális" napon útközben befordultam volna a Cserpes Tejivóba egy túrós táskáért és egy latte macchiatóért, valamint elvitelre kértem volna egy másik túrós táskát és két sajtos pogácsát. A konferencia délutánján átugrottam a Révay utcába egy üzleti partneremhez, közben párhuzamosan elhagytam a Szent István téren található CCC-t, ahova szintén szivesen bementem volna egy latte m-ért. Érdekes, nem vágyok a kávéra, de szeretem. Fizikailag mától nem hiányzik, csak ne lenne olyan finom.. A konferencián egy mexikói étterem települt ki, mégcsak a közelébe sem mentem a kínálatnak. 

Este tényleg jó lenne tornázni menni, egy hete nem sportolgtam semmit, hiányzik a mozgás. Vagyis tudom, hogy kellene, egyébként a testem még nem kívánja. 

Fogyás: 0,5 kg tegnaptól. A kezdéstől 1,7 kg

Hangulat: oké

Fizikum: fejfájás zéró, a gyengeség elmúlt, az utcán sétáló sebességem a régihez képest csak picit lassabb, a mozdulataim gyorsabbak, mint tegnap. 

Szellemi teljesítmény: normális

energiaszint: 6/10

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr685216550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása