2012.03.01. 11:57

2 komment

Minusz 10 kg fogyás 5 hónap alatt

nikita

Egy korábbi bejegyzésünkben igéretet tettem magamnak és nektek, hogy 6 hónap alatt lefogyok 15 kg-ot. Eltelt 5 hónap, és 10-et sikerült. 

A sportolást heti 9 órára emeltem. Hétfőn jóga és power walking, kedden pingpong, szerdán pihenőnap, csütörtök hot iron és spinning, pénteken spinning, szombaton jóga és spinning, vasárnap spinning.

A teljes vegan életmódra való átállás nem sikerült. A húst ugyan teljesen elhagytam, de a tejtermékek megmaradtak. A tejet special lecseréltem szójatejre. A húsevés alapvetően nem hizlal, ha kizárólag csirkehúst fogyasztunk párolva. Én nem főzök, és a párolt csirkát egy idő után nagyon megunnám. Azt gondolom, hogy a fogyáshoz a vegetáriánus életmód alapvetően hozzájárult abban, hogy elmaradtak a húsevéshez tartozó zsíradékok és olajok. 

Ezen kívül viszont gyakorlatilag eszem mindent, ha megkívánom, akkor tésztát, muffint, akármit. Este ugyan igyekszem csak könnyű ételeket enni. Valamint egy nap mindig legalább 4-5 alkalommal étkezem keveset. 

A kardio sportok előtt L-Carnitint szedek, ami meggyorsíttja a zsírégetést a szervezetemben. Sportolás után közvetlenül mindig fehérje turmixot iszom, így nem az izmaimat égeti a szervezetem, hanem feltehetően a zsírraktáraimat. 

Heti legalább 3 alkalommal szaunázok 1 órát, hagyományos és infraszaunát felváltva hazsnálom. Ez szintén jót tesz a bőrömnek, méregtelenítésnek. 

Így nézek ki most: 


A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr404267074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2012.03.02. 16:41:42

aha, és minek akarsz még fogyni akkor?
gratula, szép munka!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.11.17. 22:19:11

ahh dögös **

am a vegan étrendre átállás valóban nem könnyű, de még nehezebb a nyers vegan, ami még egészségesebb

különösen nehéz, ha valaki nem tud "főzni", illetve nem keratív a konyhában
süti beállítások módosítása