2011.09.26. 14:58

Szólj hozzá!

Hogyan szabadulok meg a következő 6 hónapban 15 kg súlyfeleslegtől?

nikita

Egy edző szerint hinni kell a vércsoportdiétában, és nekem teljesen át kellene állnom a vegán életmódra, amivel kb 20 kg súlyfeleslegtől szabadúlhatnék meg (ennyit nem szeretnék fogyni). Az én vércsoprtom A+, ezek szerint nem ehetek semmilyen állati eredetű terméket néhány halfajta és a kecskesajt kivételével. Se húst, se tejtermékeket, se tojást. Korábban is hanyagoltam a vöröshúsokat, de a tejtermékeket előszeretettel fogyasztottam. 

Megpróbálok átállni az új vércsoprtdiéta szerinti életmódra, havonta 20 %-al fogom megváltoztatni az étrendemet. Mostantól teljesen elhagyom a húsféléket, a hal fog megmaradni. Novembertől a halakat és a többi tejterméket is elhagyom. Valamint a tejet felváltja a szójatej. Pár napja azzal készítem a turmixomat és a latte macchiatomat, kezdem megszokni az ízét. Decembertől elhagyom a tojással készült ételeket is.

Egy hónapja kezdtem el aktívan sportolni. Jelenleg hetente négy-öt alkalommal. 

Hetente kétszer speedfitnessre járok, erről később fogok írni. Valamint egyszer futok, egyszer elmegyek valamilyen jóga órára vagy hetente egyszer tornázok a közeli fitnessterem órái egyikén. 

Milyen változások értek az elmúlt 30 napban: fogytam 3 kg-ot azzal, hogy

- nem eszem csokoládét és csak hetente egyszer fogyasztok el egy sütit. Régen a csoki és a süti minden nap szerepeltek a táplálkozásomban. 

- a körtérfogatom mindenhol több centiméterrel lett kevesebb. Pontos számadatokkal nem tudok szolgálni, mivel csak a múlt héten kezdtem el magam mérni centivel is. 

- a sporttól tónusosabb, keményebb lett a testem. De még csak én veszem észre a különbséget :-)

- naponta egyszer karcsúsító krémet használok a problémás területekre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr133257838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása