2013.04.17. 21:16

Szólj hozzá!

Kilencedik nap

nikita

Címkék: böjt

Számít így is a böjt, ha tegnap elkezdtem a Kolláth-reggelit? Mivel ez az én böjtöm, ezért a szabályok is az enyémek, szóval úgy döntöttem, hogy számít. Valamit ennem kell reggelente. Utána préseltem almát, körtét, uborkát és répát. Majd a turmixgépbe beletettem homoktövist, 1 kanál bodzavelőt, 1 kanál lenmagolajat, 1 banánt, erre ráöntöttem a préselt levemet és bekapcsoltam a turmixgépet. 

Délután frissen facsart narancslé fogyott. Koraeste citruskoktélt ittam a préseldésnél. Majd 5 deciliter répalé fogyott el a villamoson hazafelé, miután elkisértem a buszához a 12 és fél éves keresztlányomat. Apropó, szerinte szuper vagyok, hogy már 9 napja birom. És hogy nem cigizek és nem iszom kávét. (Bevallottam neki, hogy 2 szálat elszívtam, de a többit összetörtem és úgy dobtam ki a kukába). Megmelengedte a szivemet, ahogy láttam milyen büszkén ragyogó szemekkel néz fel rám. 

Ma a villamoson ezt a könyvet olvasgattam. Hazafelé a buszon pedig bio mogyorót ettem, és miután hazaértem megettem két bio fügét. TN6_B852505.JPG

Füge evés közben beletettem a turmixgépbe egy banánt, 2 deci üveges bio körtelevet, fél deci bio bodza levet,  másfél deci szűrt vizet, meghintettem chia-maggal, és fél marok szárított goji-berryvel. Sűrű, édes és finom lett. 

Minden étel illatát az utcákon elképesztő intenzitással érzem. Szeretnék valakit a konyhába, aki minden nap elkészíti a napi 2-3 liter 3 különféle zöldség és gyümölcsleveimet. És utána naprakészen elmosogat és kitakarítja a konyhát. A saját takarítónőm csak kéthetente jön. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr555232157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása