2013.04.09. 20:39

Szólj hozzá!

Első nap

nikita

Címkék: böjt

Április 5-én megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, és ez megváltoztatta az életemet. Eldöntöttem, hogy első célként 10 napig saját magam által préselt zöldség és gyümülcsleveket fogok inni. Ha ez sikerül és még jól leszek, akkor 30 napig folytatom, ha még mindig egyben vagyok, akkor 60 nap lesz a végcél. 

A reggeli ébredés után ásványvizet forraltam a vízforralon, egy két decis pohárba öntöttem, kettévágtam egy citromot és egy fél citrom levét préseltem bele az ujjaim között. Elképesztően forró volt, félretettem. Közben nekiláttam elkészíteni a reggelimet. Mikor már csak meleg volt a citromos víz, megittam. 

2 répa, 1 mangó, kis doboz eper, 2 alma, 1 uborka, lepréselése, a végén citromlevet nyomtam bele. Isteni finom lett. Fél litert termoszban elhoztam magammal, a másik fél litert kancsóba tettem későbbre. A termoszt, amit a Müllerben vettem 1000 Ft-ért nem lehet táskába eltenni, mert sajnos szivárog a tetején. Valamint ahogy a számhoz teszem, hogy igyak belőle, fémes ízt éreztem belőle. Megittam, ami benne volt és a buszmegállóhoz felérve landolt a kukában a termosz. 

13.00-ig ültem a CCC-ben, addig rendeltem 8 dl frissen csavart narancslevet. Utána beugrottam a bioboltba és vettem detox teát estére. Az Oktogon felé sétálva az összes pékségből, étteremből ami mellett elhaladtam, káprázatosan vonzó ÉTEL illatok kaptak el. Elmentem a Fény utcai piacra zöldséget venni. 4 teli zacskóval jöttem haza.  2600 Ft-ba került. A hétvégei bevásárlásunk a Sparban egy zacskó zöldéség és gyümölcs volt 2900 Ft-ért. Megéri piacra járni. 

Photo1 (38).jpg

Hazaérkezéskor ismét nekiláttam dzsúszolni: 2 répa, 2 zeller szár, 3 paradicsom, négy maroknyi spenót, fél citrom leve a végén. Ebből 6 dl lett, és van még egy pohárnyi zöldséglé a másik kancsóban is. Leültem a reggeli másik fél liter gyümölcslével dolgozni. 17.00-kor fejfájás lepedt meg, le kellett mondani az esti angol órát. 18.00 körül elaludtam másfél órára, felébredés után szédülés fogadott, de kb 15 perc alatt rendbe jöttem. Behoztam a hűtűből a délután készített italomat. Ez már nem lett annyira finom, mint a tegnapi. Apró kortyokban tudom meginni, de legalább nem fogy olyan gyorsan. Kortyonként fogyasztva bőven ki fog tartani lefekvésig. Elalvás előtt még innom kell egy pohár teát citromlével.

Most itt vagyok itthon, szédülés, enyhe fejfájás. Elképesztően gyenge, de éhes nem vagyok. Ez még csak az első nap. Mi lesz holnap?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr305214072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása