2011.02.24. 17:34

Szólj hozzá!

Szoó Judit kilófaló finomságai

slimexpo

Címkék: fogyókúra diéta módszer

Sokan és sokszor próbáltak már lefogyni, életmódot váltani. A próbálkozás sokszor kudarcba fulladt, de vannak igazi sikertörténetek is. Ilyen Szoó Judité is, aki fogyása kapcsán kezdett kísérletezni a "kilófaló" ételekkel, mára három könyve jelent meg és sikeres blogger. Őt kérdeztük a sikerhez vezető útról:

Szoó Judit vagyok, három gyermekes háziasszony.

2007 májusában döntöttem úgy, hogy nem bírom tovább elviselni a látványomat, és egyik napról  a másikra átalakítottam az életem egy, akkor számomra szimpatikusnak tűnő életmódrendszer szerint.

A szabályokat szigorúan betartottam,  nagyon komoly volt bennem az elszánás,  és bár nagyon lassan – 10-20 dekánként fogyva –, de bő egy év múlva már 25.5 kilóval mutatott kevesebbet a mérleg, ruháimat 52-ről 42-esre cserélhettem. Mára 28,5 kiló mínusznál járok, és 40-es ruhákat viselek. A testem mellett átformálódott a gondolkodásom, az egészséges életmódról alkotott véleményem, felfrissült a házasságomJ, anyamedve helyett újra nőnek érezhettem magam…

Életmódváltásom után jó másfél évvel szinte csak a magam örömére létrehoztam egy weboldalt (www.szoojudit.hu),  hogy lelkes amatőrként összefoglalva közreadjam minden tapasztalatomat a fogyással kapcsolatban és feltegyem az összegyűjtögetett édességrecepteket. Gondoltam, talán azoknak, akik még csak  az út elején járnak, adhatok néhány  tanácsot.

Mindig édességfüggő voltam. Az életmódváltás után is minden nap megettem 1-1  szelet készen kapható,  speciális lisztből készült sütit, de hosszú távon, amikor már látszott, hogy az életmódváltás nálam nem fellángolás, hanem tartós „hóbort”, két probléma merült fel: rettenetesen kezdtek hiányozni a „régi életem” ízei, édességei. Nagyon finomak a készen kapható diétás sütemények, de sokunk számára beszerezhetőség szempontjából vagy árban elérhetetlenek, és egyébként is, mi van azokkal, melyek készen nem kaphatók?  A krémes, szaloncukor, lángos, rigójancsi, kifli, kenyér, kürtős kalács és hosszan sorolhatnám harminc éves fennállásom kedvenc (pék)süteményeit, édességeit… Én ezekből már soha többé nem ehetek?

Másik probléma volt, hogy bár szénhidráthiány és esti sütizhetnék esetére megvoltak az „életmentő finomságok”, úgy mint zabkása, almás-túrós, rezgős túrós, de egy idő után már rá sem bírtam nézni semmire, ami almát, tehéntúrót vagy zabkorpát tartalmazott… IGAZI süteményre vágytam!

Ekkor jött a merész ötlet, hogy mi lenne, ha megpróbálnék hagyományos házisütiket diétás liszttel és édesítőszerrel átalakítani? Az egyszerűbb, kezdeti sikereken felbuzdulva komolyabb sütemények jöttek: beigli, zserbó, puncskocka,  mézeskalács…

Ez volt az a pont, amikor a honlapom mindössze két hónapos működés  után túlnőtt önmagán. Naponta kaptam a köszönő, gratuláló és további süti-átalakításra ösztönző leveleket, és ekkor merült fel újságíró férjemben a gondolat, ha erre ekkora igény van, talán ki kellene adni a recepteket könyvformában is.

Hosszas keresgélés és tárgyalás után rátaláltunk a Timp Kiadóra, majd 2009-ben megjelent az első, diétás recepteket tartalmazó szakácskönyvem, Kilófaló sütemények címmel. 2010-ben két újabb kötettel bővült a sorozat (Kilófaló finomságok, Kilófaló lakomák), és már előkészületben van a 2011. júniusi megjelenésű Kilófaló házi csodák is.

Ma már tízezrek étkeznek és fogynak a dietetikus által ellenőrzött receptjeim alapján és saját fejlesztésű diétás lisztjeim segítségével, fogyni vágyók és cukorbetegek egyaránt. Számomra a fogyás vagy súlytartás már nem lemondásokkal teli kín, hanem a mindennapjaim élhető, kiegyensúlyozott része!
Ezt az élményt, valamint jó egészséget és lelkiismeret-furdalás nélküli sütizést

 

Mindig friss információkat találhattok Szoó Judit saját blogjában itt .

Akik pedig kiváncsi arra, miként készül egy-egy ínycsiklandó, kilófaló recept, találkozhat a szerzővel a Slimexpo-n , ahol a látványkonyhában elsajátíthatja egy menüsor elkészítését is!  Találkozzunk 2011. március 11-13 között a Slimexpo-n, a Papp László Budapest Sportarénában!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr682687938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása