2013.04.12. 21:06

Szólj hozzá!

Negyedik nap

nikita

Címkék: böjt

Április 5-én megnéztem a Fat, sick and nearly dead című dokumentumfilmet, ami megváltoztatta az életemet. Eldöntöttem, hogy első célként 10 napig saját magam által préselt zöldség és gyümülcsleveket fogok inni. Ha ez sikerül és még jól leszek, akkor 30 napig folytatom, ha még mindig egyben vagyok, akkor 60 nap lesz a végcél. 

Fetykó Kingha biológusnő tegnap átküldött nekem egy vese és máj méregtelenítő kúrát és nagyon sok hasznos ötletet adott. Még tegnap este elmentem a Mammut bioboltba és vettem zöldségeket, gyümölcsöket. Kell valami olcsó bioforrást találni, mert fájt az a 7000 Ft, amit a boltban hagytam alig valamiért: alma, gyömbér gyökér, körte, spenót, fokhagyma (2000 Ft/kg, WTF!!) valamint rukkolát vettem még egy kisebb dobozban. A 3 különféle olaj 4000 Ft volt. 

Vettem még Brita víztisztítót is. A vásárlás közben nagyon gyenge lettem, felugrottam a préselős kinti pulthoz a Starbucks mellett és kértem 2 dl répalevet zellerrel. Ez adott akkora energialöketet, hogy a következő másfél órában a nem "evés" nem okozott gondot. 

Hazaérkezésemkor nekiláttam préselni: 7 db répa, 1 zellerszár, 2 cékla, 1 fekete retek, 4 alma, 1 doboz bébispenót, 1 maroknyi spenót, 1 nagy uborka. Ezen kívül még a fél citrom és kis doboz rukkola, amiből összesen 1 dl lé jött. Ennek a növénynek 1000 Ft volt az ára, LOL. Be kell szereznem egy levélpréselőt. Az összesen 2 db céklától átfogó vörös színe lett a 1.5 liter lének. Az ízében is legjobban a cékla dominált és a fekete retket éreztem még. Úgy látom megközelebb csak egy fél fekete retket szabad beletenni és céklából is bőven elég 1 db másfél liter léhez. Rájöttem, hogy nem szeretem a fekete retket.

Tegnap este se mentem sportolni.

7 óra alvás után ébredtem magamtól. Megittam a 2 dl szűrt vizet és nekiálltam májtisztító levet készíteni. Bele kell tenni a turmixgépbe: 2,5 dl préselt almát, 2.5 dl grépfruitot (ezt elfelejtettem venni, így én citromot és narancsot és ananászt préseltem), 2,5 dl szűrt vízet, 1 evőkanál máriatövisolajat, 1 evőkanál lenmagolajat, 2 evőkanál olivaolajat, 2 cm gyömbérgyökeret felaprítva, 3 gerezd fokhagyma felaprítva, 1 mokkáskanál fahéjat. Turmix gép bekapcs, sárgás szine lett. Ezt EGYBEN kell meginni, de ha nem megy, akkor 3 percen belül. 8 dl lett és nem borzalmas, de nagyon szokatlan íze van, elsősorban az olajak miatt. A felét én még egyben legyűrtem, de a másik fele csak erős koncentrálással ment le. Utána le kellett ülnöm, kicsit nyomta utána a gyomromat. Bár ritkán iszok meg ébredés után fél órán belül 1 liter folyadékot. Főleg nem olyat, ami olajos. A biológusnő írása szerint utána rögtön meg kéne inni fél liter teát. Na nem. Nem megy.   

Photo1 (44).jpg

Két órával később préseltem 6 dl gyümülcslevet ebédnek: 2 körte, 2 alma, 3 répa. Mennyei lett és gyorsan elfogyott. 

Dél  körül elindultam és magammal vittem 12 dl zöldséglevet, amit tegnap csináltam. Ez szép lassan elfogyott az adminisztrációval telt délután alatt. Közben a Mammut présesnél vettem még 3 dl sárgarépalevet is, és szintén a Mammutban bioboltban 2 kg grépfurtot szereztem be. Este hazafelé a Sparban is vettem még gyümölcs és zöldségeket. Most a centrifugagép doboza tele van pakolva zöldségekkel és gyümölcsökkel. 

Photo1 (42).jpg

Este préseltem vacsorára 5 répát, 3 almát, 1 uborkát. 6 dl lett. Gyorsan elfogyott, most már csak tea és víz elalvásig. 

A reggeli májtísztító meghozta végül a "gyümölcsét" és sikerült a negyedik nap a WC-re menni. YAY :-)  Előtte ezzel nem volt problémám. Egyébként ha újrakezdeném, akkor első naptól innám a májtisztító levet legalább 5 napig. Nem árt már az első napokban kimosni a beleket. 

A felerősödött illatok továbbra is nagyon csábítóak, és ma már gondoltam az evésre, hogy milyen jó lehet enni, rágni valami finomat. Ma sem voltam éhes, az evésre akkor gondoltam, amikor unatkoztam. Tényleg lehet benne valami, hogy unalomból eszünk. Eddig azt gondoltam erről az állításról, hogy hülyeség, de valóban így van. Az én böjtöm rá a bizonyíték. Mem eszem, nem vagyok éhes, mégis ennék valamit, és csak akkor jut ez eszembe, amikor nem foglalom le magamat valamivel. Ma már nem voltam gyenge, viszont este picit fáradtnak éreztem magam a Sparban sorbanállás közben. Ja és ma sem mentem tornázni. Rájöttem, hogy délelőttönként kell járni, amikor még sokkal több energiám van. Vagy ez csak kifogás?

Fogyás: 0,1 kg tegnaptól. A kezdéstől 1,8 kg

Hangulat: oké

Fizikum: fejfájás zéró, utcán gyaloglási sebesség, mint régen, este kis fáradság. 

Szellemi teljesítmény: normális

energiaszint: 7/10

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr175217478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása