2013.04.16. 23:34

Szólj hozzá!

Nyolcadik nap

nikita

Címkék: böjt

Tegnap este előkészítettem a mai Kolláth reggelimet: beáztattam 1 dl vízben 4 evőkanál zabpelyhet, egy másik tálban 4 db aszalt szilvát. Reggel, leöntöttem a vizet a zabpehelyről, belevagdostam az aszaltszilvát, ebbe kevertem még feldarabolt bio mandulát, és rácsurgattam egy kicsi mézet. Összekevertem az egészet és isteni finom lett. Ez volt a reggelim. Nagyon lassan rágtam, mert nyolcadik napja nem ettem semmit.

Utána gyorsan készítettem 2 almát, 1 marék spenótot, 3 répát, 3 narancs levét, kis szelet céklát, ebbe a végén belekanalaztam a centrifugagép másik oldalára gyüjtött masszájából egy részt. Felöntöttem fél deci vízzel, összekevertem és szaladtam egy megbeszélésre. 

A Kino moziban kaptam még hozzá 3 dl facsart narancslevet. A déli megbeszélésemkor ia Kolosi tér felett is azt ittam, majd onnan át kellett mennem a Corvin Irodaházba. Előtte viszont egy Kispesti metróállomásnál lévő irodaházba kellett leadnom egy szerződést. Visszafelé menet megismerkedtem egy 85 éves vak ex hivatasos katona bácsival, aki 1944-81-ig akna szedő volt. Szerette ezt a melót, mert adrenalin junkieként élvezte, hogy akármikor belehalhat a munkájába, (mint a főszereplő a The Hurt Locker c filmben), valamint napi 150 Ft fizetést kapott, miközben a munkás fizetés havi 600 Ft volt. Elég sokmindent tudok most már az aknaszedésről, mert az újpesti metró megállóban szedtem össze a bácsit, hogy segítek neki lejutni a metrókocsiba, aztán mellette maradtam, hogy akkor már fel kísérem az Árpád hídnál, es ha ott voltunk, akkor elkísértem a Honvéd Kórhazig. Csak hát a bácsi olyan sebességel közlekedik, mint egy 1 éves. Napi jócselekedet letudva.

A Corvin Irodaházbeli találkozóm alatt már éreztem annak jelét, hogy órák óta nem "ettem". A Mammutban van préselde, ezért utána átmetróztam oda 2 dl gyömölcsléért és 4 dl répaléért.

A metroban megismerkedtem egy 85 éves vak ex hivatasos katona bacsival, aki 44-81-ig akna szedő volt. Szerette ezt a melót, mert élvezte h akármikor belehalhat a munkajaba, (mint a főszereplő a The Hurt Locker c filmben), valamint napi 150 Ft fizetést kapott, miközben a munkás fizetés havi 600 Ft volt. Elég sokmindent tudok most az aknaszedesrol, mert az újpesti metró megállóban szedtem össze a bacsit, h segítek neki lejutni a metróba, aztán mellette maradtam, h akkor már fel kísérem az Árpád hídnál, es ha ott voltunk, akkor elkísértem a Honvéd Korhazig. Csak hat a bacsi olyan sebességel közlekedik, mint egy 1 éves. Napi jocselekedet letudva

Hazaérkezésemkor préseltem 2 almát, 4 répát, és 1 uborkát. Turmixba tettem 1 maréknyi homoktövist, 2 evőkanál bodzavelőt és felöntöttem 1 dl üveges bio körtelével. Összeturmixoltam a cuccot, majd beleöntöttem a préselt léhez és a végén adtam hozzá 1-1 kanál máraitövis és olivaolajat, valamint a gép által kicentrifugázott sűrűjéből adtam hozzá 2 kanállal. Ez volt a vacsora. A szomszéd pont akkor kopogott át egy kis esti csevejre. megkóstolta a vacsorámat, lenyomott egy fél bögrével, de nem kért repetát. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr885230563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása