2013.04.19. 23:56

3 komment

Tizedik nap - és vége van a böjtölésnek

nikita

Címkék: böjt

Ittam napközben a szokásos zöldséges gyümölcsös magvas italomat, este ettem epres búzadarát, amit a bioboltban vettem. De nem is erről akarok most beszélni.

A tizedik napon befejeztem a böjtölést. Mivel az utolsó 3 napban belekevertem a rostot is az italomba és ettem zabpelyhet reggelire, így nem láttam értelmét visszatérni a csak levezésre, mivel ezzel újra beindítottam az emésztésemet. 

Ha majd újrakezdem a 30-40 (?) napos böjtölést, az alábbiakat fogom megtenni, amit most nem tettem meg, mert nem tudtam róla, hogy kellene.

  • Az első nap megcsinálnám a májtisztító kúrát. (még csak hasonlót sem csináltam)
  • Naponta meginnék 2-3 liter vizet és gyógyteát vegyesen. Napi 3 alkalommal innék fél liter zöldség és gyümölcslevet. (napi fél liter teát ittam és 2-3 liter zöldséglevet)
  • Minden nap sportolnék valamit. (kétszer mentem el sportolni a 10 nap alatt)
  • A böjt alatt nem dolgoznék, vagy olyan időszakot választanék, amikor elég 1-3 óra munka is naponta. (minden nap egész nap dolgoztam, de közel sem olyan minőségben, mint kellett volna)
  • A böjt a test, a lélek és az elme megtisztításáról szól. Ha elfoglalt vagyok napközben, ha nem tudok kikapcsolódni, akkor haszontalan a kúra. Nincs hatással a lélekre és az elmére. Mert ha meg már ennyit kínlódok a böjtöléssel, akkor minden előnyét szeretném kiaknázni.
  • Ébredéskor jógáznék, lefekvés előtt meditálnék. 

Ma a tizenegyedik napon reggel búzadarát reggeliztem aszalt gyümölccsel. Délben a Mannatural Étteremben ettem raw-vegan menüt. (nyers zöldségből készített ételek). Elvitelre kértem 3 tortát is, amit holnap fogok megenni. (mind cukor, laktóz és glutén mentes). Délután ittam zöldség és gyümölcsleveket. Este spinning után szaunáztam, majd ettem 3 db epret.

A továbbiakban az a terv, hogy minden nap megpróbálok enni valamilyen bio ételt, 90 százalékban egészséges ételeket fogyasztok és 17.00 után már csak frissen préselt zöldségleveket fogok inni. A maradék 12 kg-tól így kívánok megszabadulni :-). Az előkészítő 2 nap alatt és a böjt 10 napja alatt összesen 4.5 kg-ot fogytam. 

Időnként jelentkezem a részletekkel hogy sikerült. Ez a fotó 2 nappal ezelőtt készült rólam. 

Photo1 (47).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirexpo.blog.hu/api/trackback/id/tr615235799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargatom 2013.04.20. 16:22:47

Az a 4,5 kiló valójában szinte biztosan kevesebb... Ennyi idő alatt egész biztosan veszítettél a vázizomzatból is, meg egy része pusztán a tápcsatorna kiürülése volt. Ez utóbbi azonnal vissza fog jönni, amikor elkezdesz megint enni, az izmok hiányát meg talán megérzed majd sportolás közben.

Reálisan másfél-két kiló felesleg mehetett le és valószínűleg feleslegesen magas árat fizettél érte. De legalább nem erőlteted tovább hanem végre elkezdesz valami értelmesebb módszert ;)

ThufirHawat 2013.04.22. 14:45:15

Ahogyan azt már vagy ezren elmondták korábbi posztjaidra: ez egy baromság. Én sajnálom, hogy befejezted, érdekes lett volna látni, ahogy fokozatosan leépülsz.

Amúgy row=sor, raw=nyers.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.02. 07:59:52

a legfontosabb, a bélmosás kimaradt :x

egyébként vannak táborok, ott sokkal érdemesebb, és szórakoztatóbb az egész:
www.kalivendeghaz.hu/hu/boejt/program

érdemes elvonulni
süti beállítások módosítása